Pages

zondag, september 18

Waar gaan we eten?

Mijn lief en mijn vriendinnen zeggen het allemaal: ik ben zogezegd sushi-verslaafd.
Oke oke, ergens hebben ze misschien wel een punt. Telkens als we uit eten gaan, stel ik inderdaad wel voor om sushi te eten. Het is dan ook zo lekker?

Na de herexamens was het plan om met enkele vriendinnen gezellig samen iets te eten in Gent. Natuurlijk kwam ik weer met het voorstel sushi te eten, maar eigenlijk wilde ik ook wel eens iets anders. Ik studeer nu al 3 jaar in Gent en nog steeds vind ik het moeilijk om op leuke restaurantjes te komen die niet de Kastart of de Amadeus zijn. Na lange tijd eindigden we weer waar we begonnen waren, namelijk bij Gök. En het was lekker!
Maar goed, herkennen jullie dat ook? Dat eeuwig ronddwalen omdat je niet direct op een leuk restaurantje kan komen en je niet steeds naar hetzelfde wil gaan? Gelukkig bestaat er nu een nieuw online platform tastepoint waarop je zo gemakkelijk nieuwe restaurantjes per stad kan ontdekken! En zo ging ik (met een beetje pijn in het hart) op zoek naar leuke niet-sushi restaurantjes in Gent. Naast sushi hou ik ook heel erg van hamburgers dus maakte ik een lijstje dat ik dit academiejaar zeker en vast volledig wil uittesten en daar voegde ik dan Uncle Babe’s Burger Bar en Jilles aan toe.

Gent - Tastepoint.be

Ontdek op Tastepoint.be welke restaurants zijn opgenomen in het favorieten lijstje.


Zijn jullie hier al geweest? De reviews op tastepoint zijn alvast goed, dus ik zeg vaarwel tegen de sushi en hallo hamburgers! Grapjes, ik blijf natuurlijk wel sushi eten hoor.



Dit artikel kwam tot stand in samenwerking met tastepoint.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten